Kategorie
O sklepie
Informacje
Kontakt
0 801 000 610
tel.: (58) 746 37 97
fax: (58) 739 50 92
Infolinia czynna:
poniedziałek 7:30-17:30
wtorek - piątek 7:30-15:30
Witamy w dziale pomocy sklepu plonos.pl! Znajdziesz tutaj odpowiedzi na często zadawane przez klientów pytania oraz wyjaśnienia ważniejszych zasad funkcjonowania sklepu. Kliknij na pytanie lub temat aby rozwinąć zagadnienie. Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na pytanie, napisz do nas przez formularz kontaktowy.
a) sklep internetowy ? najszybszy i najprostszy sposób zrobienia zakupów to dodanie wybranych produktów do koszyka, za pomocą przycisku "do koszyka". Gdy wybierzesz wszystkie interesujące Cię produkty, możesz sprawdzić koszyk przed zamówieniem lub od razu przejść do realizacji zamówienia klikając w link "Wyślij zamówienie".
Następnie wybierz formę przesyłki oraz formę płatności za zamówienie. Ostatnim krokiem jest podanie danych do wysyłki oraz danych do faktury (w przypadku zakupu na firmę). Jeśli chciałbyś poinformować nas o czymś przy składaniu zamówienia skorzystaj z pola "Twoje uwagi".
b) telefonicznie ? skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 0 801 000 610 lub (58) 746 37 97, a konsultant przyjmie od Ciebie zamówienie oraz udzieli informacji na temat produktów.
c) e-mailowo ? napisz do nas wiadomość na sklep@plonos.pl lub użyj formularza kontaktowego, podając numery katalogowe, pełne nazwy produktów oraz ilość zamawianych sztuk wybranych przedmiotów. Nie zapomnij także o pełnym adresie do wysyłki, numerze telefonu oraz danych do faktury w przypadku zakupów na firmę. Skontaktujemy się z Tobą e-mailowo lub telefonicznie.
Do złożenia zamówienia w sklepie nie jest wymagane założenie konta, jednakże posiadając swoje konto masz dostęp do historii zamówień oraz nie musisz wypełniać danych adresowych przy każdorazowym zakupie w naszym sklepie.
Aby przypisać nowe hasło do konta wcześniej zarejestrowanego w sklepie, kliknij w odnośnik "Logowanie" a następnie w "Kliknij jeśli nie pamiętasz hasła". Wpisz e-mail podany przy rejestracji konta, otrzymasz wiadomość z odnośnikiem do wygenerowania nowego hasła.
Szczegóły znajdziesz na podstronie dla hurtowników. Kontakt e-mailowy: hurt@plonos.pl
Kody rabatowe (% zniżka) aktywujemy w koszyku. Dodaj interesujące Cię przedmioty do koszyka, wejdź w Twój koszyk klikając w odnośnik "Zobacz swój koszyk" a następnie kliknij w odnośnik "wpisz kod rabatowy", który znajduje się bezpośrednio pod każdym z produktów, podaj kod rabatowy i kliknij "Wyślij". Cena produktu zostanie pomniejszona o rabat.
Bony kwotowe aktywujemy w koszyku. Dodaj interesujące Cię przedmioty do koszyka, wejdź w Twój koszyk klikając w odnośnik "Zobacz swój koszyk", wpisz bon kwotowy w pole do tego przeznaczone oraz zatwierdź klikając w "aktywuj". Łączna wartość zamówienia zostanie pomniejszona o wartość bonu.
Jeśli zależy Ci na czasie i szybkiej wysyłce wybierz szybkie płatności internetowe (PayU) lub wysyłkę za pobraniem, dzięki czemu nie musisz czekać na zaksięgowanie przelewu przez bank.W naszym sklepie możesz wybierać z poniższych sposobów realizacji płatności:
a) Szybkie płatności ? weryfikacja trwa do 24h. Obsługiwane przez serwis PayU, lista obsługiwanych banków na stronie payu.pl
b) Tradycyjny przelew bankowy ? weryfikacja trwa do 24h, numer rachunku bankowego znajduje się na podstronie "O sklepie". Zamówienie przekazywane jest do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
c) Pobranie ? płatność gotówką u kuriera podczas odbierania przesyłki.
d) Gotówka ? płatność gotówką w sklepie stacjonarnym przy odbiorze zamówienia.
e) Karta kredytowa ? przez system PayU lub PayPal.
f) PayPal ? szybkie przelewy internetowe pomiędzy kontami w systemie PayPal.
W imieniu firmy Global Income sp. z o.o. obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą).
Wszystkie przesyłki realizujemy za pomocą firm kurierskich Schenker lub Siódemka. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy płatności (pobranie dodatkowo płatne) oraz wagi zakupionych produktów ? sklep automatycznie wylicza koszty wysyłki na podstawie łącznej wagi wszystkich zamówionych produktów.
Aby sprawdzić koszty dostawy dodaj do koszyka wszystkie interesujące Cię produkty a następnie przejdź do składania zamówienia ? zobaczysz dostępne opcje dostawy wraz z kosztami wysyłki.
Koszty wysyłki wg wag możesz sprawdzić także na tej podstronie.
Zamówienia realizujemy w ciągu 24-48h od momentu zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia (dla płatności za pobraniem). Do tego czasu należy doliczyć czas potrzebny kurierowi na dostarczenie przesyłki, który w 90% przypadków wynosi 24h.
Możliwe są zakupy na miejscu w naszym sklepie stacjonarnym w Gdyni przy ul.Chwaszczyńskiej 135B oraz odebranie zamówienia złożonego w sklepie internetowym. Jak do nas trafić dowiesz się z mapki na podstronie Kontakt. Możesz także przyjechać i odebrać zamówienie złożone wcześniej w sklepie internetowym. W poniedziałki pracujemy od 8:00 do 18:00 a od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00. Płatność na miejscu gotówką lub kartą w terminalu płatniczym.
Wszystkie produkty przy których widnieje ikona "do koszyka" są aktualnie dostępne na stanie, o ile w opisie nie napisano inaczej. Jeśli planujesz zakupić towary na miejscu w Gdyni, warto wcześniej złożyć zamówienie w sklepie wybierając formę wysyłki "odbiór osobisty" i jednocześnie rezerwując sobie w ten sposób towar. Produkty, przy których widnieje ikona przekreślonego koszyka nie są aktualnie dostępne i nie ma możliwości ich zakupu.
Płatności ratalne są dostępne dla zakupów o wartości powyżej 300zł i obsługiwane są przez system Santander. Dokładna instrukcja zakupów na raty znajduje się na stronie operatora.
Status przesyłki można sprawdzić stronie firmy kurierskiej obsługującej przesyłkę. Numer listu przewozowego wraz z linkiem do strony otrzymasz w mailu potwierdzającym wysyłkę. Pamiętaj, że paczka w systemie pojawia się późnym popołudniem lub wieczorem w dniu, w którym kurier odbiera od nas przesyłkę. O statusie przesyłki można dowiadywać się także telefonicznie, kontaktując się z lokalnym oddziałem firmy kurierskiej.
Jest możliwa realizacja wysyłki do wybranych krajów w Europie za pośrednictwem firm Schenker lub GLS. Przyjmujemy także zagraniczne płatności poprzez kartę kredytową lub PayPal. Skontaktuj się z nami aby poznać szczegóły i dokładny koszt dostawy (uzależniony od kraju przeznaczenia oraz wagi przesyłki).
Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na pytanie, napisz do nas przez formularz kontaktowy.
Copyright ? plonos.pl / 2020 - 2022 wszystkie prawa zastrzeżone, Global Income sp. z o.o.