loading
loading
  • Szklarnie i tunele foliowe
  • Uprawa roślin
  • Parasole
  • Przechowywanie
  • Meble ogrodowe
  • Grillowanie
  • Pozostałe
  • Szklarnie i tunele foliowe
  • Tunele foliowe
  • Szklarnie
  • Folie do tuneli
  • Uprawa roślin
  • Akcesoria
  • Tyczki do roślin
  • Agrotkanina
  • Agrowłóknina
  • Opryskiwacze
  • Wózki ogrodowe
  • Zbiorniki na deszczówkę
  • Pergole
  • Obrzeża ogrodowe
  • Parasole
  • Parasole ogrodowe
  • Podstawy do parasoli
  • Przechowywanie
  • Skrzynie
  • Regały magazynowe
  • Plandeki
  • Meble ogrodowe
  • Pawilony ogrodowe
  • Meble składane i cateringowe
  • Leżaki
  • Ławki
  • Fotele wiszące
  • Hamaki
  • Grillowanie
  • Grille węglowe
  • Paleniska
  • Pozostałe
  • Myjki ciśnieniowe
  • Siatki cieniujące
  • Żagle przeciwsłoneczne
  • Oświetlenie ogrodowe
Oficjalny sklep Plonos
0 801 000 610 (58) 746 37 97

Zadzwoń do nas!

Przyjmujemy zamówienia telefoniczne.
PON:7:30 - 17:30,
WT-PT:7:30 - 15:30. Wyślij wiadomość
Konto

Twoje konto

Zaloguj się Nowe konto
0Koszyk
  • Szklarnie i tunele foliowe
    Tunel ogrodowy 2,5 x 4 m (10m2) różowy Plonos
    359,99 zł
    • Tunele foliowe
    • Szklarnie
    • Folie do tuneli
  • Uprawa roślin
    Agrowłóknina ogrodowa 1,6 m x 50 m 90 g/m2 + 100 szpilek Plonos - zielona
    129,99 zł
    • Akcesoria
    • Tyczki do roślin
    • Agrotkanina
    • Agrowłóknina
    • Opryskiwacze
    • Wózki ogrodowe
    • Zbiorniki na deszczówkę
    • Pergole
    • Obrzeża ogrodowe
  • Parasole
    Parasol ogrodowy składany 350 cm z pokrowcem Plonos PL-880
    279,99 zł
    • Parasole ogrodowe
    • Podstawy do parasoli
  • Przechowywanie
    Regał metalowy magazynowy 180 x 90 x 40 Plonos 470200
    79,99 zł
    • Skrzynie
    • Regały magazynowe
    • Plandeki
  • Meble ogrodowe
    Stół cateringowy ogrodowy składany 180 cm Plonos biały
    149,99 zł
    • Pawilony ogrodowe
    • Meble składane i cateringowe
    • Leżaki
    • Ławki
    • Fotele wiszące
    • Hamaki
  • Grillowanie
    Palenisko ogrodowe 80 cm Berdsen BD-883
    399,99 zł
    • Grille węglowe
    • Paleniska
  • Pozostałe
    Siatka cieniująca 1,2x25m 140g/m2 + 50 zacisków szara
    99,99 zł
    • Myjki ciśnieniowe
    • Siatki cieniujące
    • Żagle przeciwsłoneczne
    • Oświetlenie ogrodowe
plonos.pl / Pomoc
plonos.pl

Kategorie

  • Szklarnie i tunele foliowe22
    • Tunele foliowe
    • Szklarnie
    • Folie do tuneli
  • Uprawa roślin62
    • Akcesoria
    • Tyczki do roślin
    • Agrotkanina
    • Agrowłóknina
    • Opryskiwacze
    • Wózki ogrodowe
    • Zbiorniki na deszczówkę
    • Pergole
    • Obrzeża ogrodowe
  • Parasole45
    • Parasole ogrodowe
    • Podstawy do parasoli
  • Przechowywanie23
    • Skrzynie
    • Regały magazynowe
    • Plandeki
  • Meble ogrodowe21
    • Pawilony ogrodowe
    • Meble składane i cateringowe
    • Leżaki
    • Ławki
    • Fotele wiszące
    • Hamaki
  • Grillowanie52
    • Grille węglowe
    • Paleniska
  • Pozostałe57
    • Myjki ciśnieniowe
    • Siatki cieniujące
    • Żagle przeciwsłoneczne
    • Oświetlenie ogrodowe

O sklepie

  • Dane kontaktowe
  • Informacje o sklepie
  • Czas i koszty dostawy
  • Mapa dojazdu

Informacje

  • Aktualności
  • Poradniki i wskazówki
  • Pomoc w zakupach
  • Współpraca hurtowa
  • Formularz reklamacji

Kontakt

0 801 000 610

tel.: (58) 746 37 97
fax: (58) 739 50 92

Formularz kontaktowy

Infolinia czynna:

poniedziałek 7:30-17:30
wtorek - piątek 7:30-15:30

Często zadawane pytania

Witamy w dziale pomocy sklepu plonos.pl! Znajdziesz tutaj odpowiedzi na często zadawane przez klientów pytania oraz wyjaśnienia  ważniejszych zasad funkcjonowania sklepu. Kliknij na pytanie lub temat aby rozwinąć zagadnienie. Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na pytanie, napisz do nas przez formularz kontaktowy.

Sklep internetowy:

Jak złożyć zamówienie w sklepie plonos.pl?

a) sklep internetowy ? najszybszy i najprostszy sposób zrobienia zakupów to dodanie wybranych produktów do koszyka, za pomocą przycisku "do koszyka". Gdy wybierzesz wszystkie interesujące Cię produkty, możesz sprawdzić koszyk przed zamówieniem lub od razu przejść do realizacji zamówienia klikając w link "Wyślij zamówienie".

Następnie wybierz formę przesyłki oraz formę płatności za zamówienie. Ostatnim krokiem jest podanie danych do wysyłki oraz danych do faktury (w przypadku zakupu na firmę). Jeśli chciałbyś poinformować nas o czymś przy składaniu zamówienia skorzystaj z pola "Twoje uwagi".

b) telefonicznie ? skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 0 801 000 610 lub (58) 746 37 97,  a konsultant przyjmie od Ciebie zamówienie oraz udzieli informacji na temat produktów.

c) e-mailowo
? napisz do nas wiadomość na sklep@plonos.pl lub użyj formularza kontaktowego, podając numery katalogowe, pełne nazwy produktów oraz ilość zamawianych sztuk wybranych przedmiotów. Nie zapomnij także o pełnym adresie do wysyłki,  numerze telefonu oraz danych do faktury w przypadku zakupów na firmę. Skontaktujemy się z Tobą e-mailowo lub telefonicznie.

Czy wymagana jest rejestracja konta w sklepie?

Do złożenia zamówienia w sklepie nie jest wymagane założenie konta, jednakże posiadając swoje konto masz dostęp do historii zamówień oraz nie musisz wypełniać danych adresowych przy każdorazowym zakupie w naszym sklepie.

Zapomniałem hasła do swojego konta w sklepie.

Aby przypisać nowe hasło do konta wcześniej zarejestrowanego w sklepie, kliknij w odnośnik "Logowanie" a następnie w "Kliknij jeśli nie pamiętasz hasła". Wpisz e-mail podany przy rejestracji konta, otrzymasz wiadomość z odnośnikiem do wygenerowania nowego hasła.

Jak zostać klientem hurtowym?

Szczegóły znajdziesz na podstronie dla hurtowników. Kontakt e-mailowy: hurt@plonos.pl

Jak skorzystać z kodu rabatowego?

Kody rabatowe (% zniżka) aktywujemy w koszyku. Dodaj interesujące Cię przedmioty do koszyka, wejdź w Twój koszyk klikając w odnośnik "Zobacz swój koszyk" a następnie kliknij w odnośnik "wpisz kod rabatowy", który znajduje się bezpośrednio pod każdym z produktów, podaj kod rabatowy i kliknij "Wyślij". Cena produktu zostanie pomniejszona o rabat.

Gdzie uzyc kodu rabatowego?

Jak skorzystać z bonu kwotowego?

Bony kwotowe aktywujemy w koszyku.  Dodaj interesujące Cię przedmioty do koszyka, wejdź w Twój koszyk klikając w odnośnik "Zobacz swój koszyk", wpisz bon kwotowy w pole do tego przeznaczone oraz zatwierdź klikając w "aktywuj". Łączna wartość zamówienia zostanie pomniejszona o wartość bonu.

Płatności i dostawa:

Akceptowane formy płatności za zamówienie.

Jeśli zależy Ci na czasie i szybkiej wysyłce wybierz szybkie płatności internetowe (PayU) lub wysyłkę za pobraniem, dzięki czemu nie musisz czekać na zaksięgowanie przelewu przez bank.W naszym sklepie możesz wybierać z poniższych sposobów realizacji płatności:

a) Szybkie płatności ? weryfikacja trwa do 24h. Obsługiwane przez serwis PayU, lista obsługiwanych banków na stronie payu.pl

b) Tradycyjny przelew bankowy ? weryfikacja trwa do 24h, numer rachunku bankowego znajduje się na podstronie "O sklepie". Zamówienie przekazywane jest do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

c) Pobranie ? płatność gotówką u kuriera podczas odbierania przesyłki.

d) Gotówka ? płatność gotówką w sklepie stacjonarnym przy odbiorze zamówienia. 

e) Karta kredytowa ? przez system PayU.

W imieniu firmy Global Income sp. z o.o. obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą).

Jaki jest koszt dostawy?

Wszystkie przesyłki realizujemy za pomocą firm kurierskich Schenker lub Siódemka. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy płatności (pobranie dodatkowo płatne) oraz wagi zakupionych produktów ? sklep automatycznie wylicza koszty wysyłki na podstawie łącznej wagi wszystkich zamówionych produktów.

Aby sprawdzić koszty dostawy dodaj do koszyka wszystkie interesujące Cię produkty a następnie przejdź do składania zamówienia ? zobaczysz dostępne opcje dostawy wraz z kosztami wysyłki.

Koszty wysyłki wg wag możesz sprawdzić także na tej podstronie.

Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy w ciągu 24-48h od momentu zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia (dla płatności za pobraniem). Do tego czasu należy doliczyć czas potrzebny kurierowi na dostarczenie przesyłki, który w 90% przypadków wynosi 24h.

Czy można odebrać zakupiony towar, lub zakupić na miejscu?

Możliwe są zakupy na miejscu w naszym sklepie stacjonarnym w Gdyni przy ul.Chwaszczyńskiej 135B oraz odebranie zamówienia złożonego w sklepie internetowym. Jak do nas trafić dowiesz się z mapki na podstronie Kontakt. Możesz także przyjechać i odebrać zamówienie złożone wcześniej w sklepie internetowym. W poniedziałki pracujemy od 8:00 do 18:00 a od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00. Płatność na miejscu gotówką lub kartą w terminalu płatniczym.

Dostępność produktów.

Wszystkie produkty przy których widnieje ikona "do koszyka" są aktualnie dostępne na stanie, o ile w opisie nie napisano inaczej. Jeśli planujesz zakupić towary na miejscu w Gdyni, warto wcześniej złożyć zamówienie w sklepie wybierając formę wysyłki "odbiór osobisty" i jednocześnie rezerwując sobie w ten sposób towar. Produkty, przy których widnieje ikona przekreślonego koszyka nie są aktualnie dostępne i nie ma możliwości ich zakupu.

Jak kupować na raty?

Płatności ratalne są dostępne dla zakupów o wartości powyżej 300zł i obsługiwane są przez system Santander. Dokładna instrukcja zakupów na raty znajduje się na stronie operatora.

Jak sprawdzić status przesyłki?

Status przesyłki można sprawdzić stronie firmy kurierskiej obsługującej przesyłkę. Numer listu przewozowego wraz z linkiem do strony otrzymasz w mailu potwierdzającym wysyłkę. Pamiętaj, że paczka w systemie pojawia się późnym popołudniem lub wieczorem w dniu, w którym kurier odbiera od nas przesyłkę. O statusie przesyłki można dowiadywać się także telefonicznie, kontaktując się z lokalnym oddziałem firmy kurierskiej.

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Jest możliwa realizacja wysyłki do wybranych krajów w Europie za pośrednictwem firm Schenker lub GLS. Przyjmujemy także zagraniczne płatności poprzez kartę kredytową. Skontaktuj się z nami aby poznać szczegóły i dokładny koszt dostawy (uzależniony od kraju przeznaczenia oraz wagi przesyłki).

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na pytanie, napisz do nas przez formularz kontaktowy.

Złóż zamówienie telefonicznie! poniedziałek 7:30 - 17:30 wtorek- piątek 7:30 - 15:30
0 801 000 610 z telefonu stacjonarnego
(58) 746 37 97 z telefonu komórkowego
Zamów telefonicznie! poniedziałek 7:30 -17:30 wtorek- piątek 7:30 - 15:30 (58) 746 37 97

Zapisz się do newslettera:

O sklepie

  • Dane kontaktowe
  • Informacje o sklepie
  • Czas i koszty dostawy
  • Mapa dojazdu

Informacje

  • Aktualności
  • Blog & poradniki
  • Współpraca hurtowa
  • Regulamin zakupów
  • Polityka Prywatności
  • Formularz reklamacji
  • Utylizacja sprzętu
  • Katalog kategorii

Twoje konto

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Historia zamówień
  • Twoje adresy dostawy

Copyright ? plonos.pl / 2020 - 2022 wszystkie prawa zastrzeżone, Global Income sp. z o.o.

Oprogramowanie KQS Store

Informacja o plikach Cookies

Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu.
Możemy również wykorzystywać pliki cookie Google Analytics w celach analitycznych.
Korzystanie z analitycznych plików cookie wymaga Twojej zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie i zamknij”.
Jeżeli nie chcesz wyrazić zgody na korzystanie z określonych kategorii plików cookie,
kliknij "Dostosuj wybory" i zdecyduj o swoich preferencjach.
Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookie.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Global Income sp. z o.o.
W pewnych przypadkach administratorami danych mogą być również nasi partnerzy.

Zapisanie niezbędnych plików Cookies jest konieczne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej.
Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby:
  • Zapamiętania sesji logowania
  • Zapamiętania zawartości koszyka
  • Zapamiętania opcji wybranych w tym oknie

W ustawieniach przeglądarki możesz ustawić blokowanie plików Cookies, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny będą działać nieprawidłowo, w szczególności mechanizm koszyka, składania zamówień i logowania się.
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie źródeł ruchu w naszym sklepie. Pomagają nam ustalić, które strony są częściej lub rzadziej odwiedzane oraz zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystyki, znajdywać elementy które są dla użytkowników mniej jasne w użyciu i je poprawiać. Dostawcą narzędzia analitycznego jest Google Inc. z siedzibą w USA (Google Analytics)

W naszym sklepie dane analityczne są anonimizowane i nie pozwalają na zidentyfikowanie konkretnego odwiedzającego.